четвер, 28 квітня 2016 р.



Модуль 11
Під час останнього модулю я оцінювала портфоліо своїх колег.
 Навчання було для мене пізнавальним і корисним. Я вдячна тренеру нашого курсу за надану допомогу. Вважаю, що  в подальшій практиці зможу використовувати знання, отримані на курсах.



Модуль 10
Навчання за проектом Іntel відкрило для мене безліч нових можливостей. Вважаю, що навчання за цією програмою дуже сучасне і відповідає вимогам 21 століття. Отримала дуже багато потрібної і важливої для себе інформації.


Модуль 9
Даний модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні самі  можуть спрямувати власне навчання, як я можу допомогти учням. Методи багато в чому для мене нові. Я побачила, як я можу задовольнити різноманітні запити учнів.


Модуль 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес.
Я зрозуміла, що оцінювання, яке будується навколо процесу навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття

Немає коментарів:

Дописати коментар